May 20, 2011

we're about to get...BLOWN.

da. nu stiu. adica stiu, dar in fine. m-am plictisit. era o melodie de-a lu` Jason Derulooooooooo.... oh! :| OKAY.

si Tumblr is dead.

am facut o obsesie sa scriu pe blog din nou. de parca citeste cineva...lol. ma rog, blah blah blah.

mi-e somn. tre` sa ma bag in pat sa dorm, stiu, dar parca nu m-as ridica de aici, de pe scaun, si nu stiu de ce.

ascult Last Night, Good Charlotte. ciudata melodie. O.o

chiar mi-e somn. sincer. mai fumez o tigare si ma bag la nani mufulos XD
m-am trezit la 2 jumate azi-noapte si n-am dormit de atunci de loc. mi se inchid ochii.
o sa adorm pe tastatura in juma` de ora, am mai patit-o lol.

bai, mi se intampla ceva :| grav. adica iar obsedez dupa Bill.
GEEZAZ, like WTF.
pe Tom nu-l mai sufar, ma jur. :| adica nu ca nu-l sufar, ca nu mi-a facut nimic saracu`, dar mi-e mie asa, aiurea, dupa toata faza aia.
si deci da, Bill.
:|
:|
:|
nu, ca m-am tampit, e lucru sigur.

PROTECT ME FROM WHAT I WANT.
pentru ca nu vreau sa patesc ca acum ceva timp cand nu-mi pasa de altceva, in afara de Bill.
OMG, nu cred, am inceput deja.
Doamne ajuta...

No comments:

Post a Comment