May 19, 2011

Da si deci... Amintirile ma chinuiesc.

obisnuiesc sa ascult melodile ce ma faceau sa ma gandesc la...el. la acel "el" care de fapt nu este un el. acel el, de care am crezut ca e tot. 
se pare ca n-a fost sa fie dar in fine. 
cine stie... 
am acest feeling, si ma simt aiurea, cand ma gandesc la TOT. si stand eu si gandindu-ma asa, realizez ca totul a fost o minciuna. da` si ce minciuna. 
of viata mea, of inima mea, cum ar zice unii.


de exemplu, acum ascult Love the way you lie part II, pe care bineinteles o ascultam cand am aflat de chestia cu Emily. 


...si daca stau sa ma uit in folderul cu muzica, toate relateaza un anume moment. toate imi amintesc de...ce a fost, de ceea ce nu va fi niciodata.
doare. doare ca dracu`, dar ce pot face. sunt o dobitoaca, stiu. 
my own fault, dar...dar. nici nu am cuvinte, nici nu stiu ce sa spun, cum sa descriu tot ce simt. toate se repeta in mintea mea. chiar si cand inchid ochii, imi imaginez ce imi  imaginam ca va fi. 
sunt o proasta, si stiu ca multi mi-ai zis sa am grija, ca nu e adevarat si sa aterizez singura inapoi pe pamant, ca pana la urma avionu` meu o sa ramana fara combustibil si o sa ma prabusesc.
si uite ca m-am prabusit...si in ce still. n-am avut nici parasuta, ce cacat. 


...."Don't hold your breath..." , ca sa vezi ce zic... doamne, si iar am inceput sa plang, si iar stau si ma gandesc cat de proasta am fost, si ce-am facut... nu pot sa cred. atat de incredibila sunt. 
si acum stau si-mi plang de mila pe blog, pentru ca na, asa sunt eu... laaaame.
in fine. 
ce s-a intamplat m-a marcat pe viata, mi-a lasat niste urme mari, si nu cred ca se pot vindeca vreodata...


de ce sunt cu "el" acum...? pentru ca nu stiu, sincer. 
si nu, nu e vorba de chestia ca m-am obisnuit.
e chestia ca am pus sentimente la bataie si ca eu chiar tin la tipa asta, chiar daca am crezut ca e altcineva. si as fi vrut sa fie altcineva, pentru ca na... prostia omeneasca, ce sa-i faci.


..."What do you want from me...?" , exact cum ma gandeam... acum imi trec prin minte momentele cand ma certam cu "el" si ascultam melodia asta si ma facea sa ma intorc la "el" mereu... 
ce patetica sunt. ce retardata pot fi, nu cred.


mi-am pierdut interesul in orice. nu-mi mai pasa de nimic, nu mai cred in viitor, fericirea e dusa pe apa sambetei. 
parca as fi murit.
parca m-as fi teleportat in alta lume. stai, de fapt, m-am intors la realitate. wow, it sucks. i need a bullet straight through my brain, right now.


poate schimba tot.


poate daca as adormi, si nu m-am mai trezi, as putea sa traiesc acolo unde mi-am dorit mereu... in bratele lui, ascultand sunete de chitara, vazandu-i zambetul ala de cretin, pe care il iubesc... desi este asa departe... si nici nu are idee ca exist... doar daca nu m-as mai trezi...


3rei Sud Est - Vreau Sa Te Uit.


bun. deci, da, o sa inebunesc cat de curand. 
nu mai pot, si imi vine sa plang non-stop.
de ce eu. de ce. 
ce fraiera sunt...


"incerc din rasputeri ca sa te uit.. incerc..sa nu sufar,sa nu plang... timpul...este acum dusmanul meu.. orele trec din ce in ce mai greu. am sa plec...departe de tine, sa te uit...asa este mai bine… inima imi spune sa raman cu tine, cine ma-ntelege,oare cine? asculta-mi sufletul cum plange ca un sunet de chitara.. inima imi frange… am sa plang.. departe de tine… sa sufar.. asa este mai bine. simt prezenta ta, imi faci viata grea… ajuta-ma Doamne...sa pot uita… vreau sa te uit… sa te scot din mintea mea, din viata mea…."


pot sa mor acum... te rog...?

No comments:

Post a Comment