July 10, 2011

...mdea.

ultimul post a fost acum o luna. WOW. s-au intamplat O GROAZA de chestii. nici nu stiu de unde sa incep. sau daca ar fi bine sa incep... mi-e somn.
nu, n-am dormit. si cand am vrut sa ma bag la somn m-a apucat o chestie, nu stiu.

mi-am adus aminte de bitch, de remi, de tibi... -.-'
...mdea. si cum nu se putea mai rau, de liz.
like, seriously? exat aia imi lipsea.
acum vai, vezi doamne e uc un tip. deci da, ma cracanez de ras, NU.
nu suport idea.
._. nici nu stiu de ce, dar nu ma incanta deloc.
ANYWAYS, nu ma intereseaza, e un capitol incheiat.

...tralallalalala.... m-am certat si cu kody.
BRAVO mie, imi trebuie un premiu, jur. sunt geniala. imi merge din ce in ce mai bine, cum nu se poate de bine.
FUCK, no.
in fine, bai.

oh...
OLI, SA NU CUMVA SA ITI PIERZI VOCEA!

No comments:

Post a Comment