July 26, 2011

Asa ca...

Asa ca da, mi-e lene de orice. Crezi sau nu, nu am niciun chef. Sa fac nimic.
Tre' sa ma duc la piscina. P**a. Sunt pe stop. Bagameash...
Tre' sa ies cu varameah... La fel.
URASC zilele astea.
Vineri trea' sa plec la mare, dar am anulat, ca nah. :|
Ma mai apuca si melancolia, asa ca... e bine. Mdeah.
De ceva vreme, m-a apucat iar nebunia...


......
L. Da. Bine. Ce dragutz.
Nu imi place chestia asta ._.


Stau si scriu pe blog, pentru can nu am ce face? Nu. 
Scriu pe blog pentru ca sunt niste chestii, pe care daca le discut cu cineva, risc sa mi se faca morala, sa mi se zica ca sunt o copila. Desi nu cred ca Ina ar face asa ceva, insa nu stiu. Mi-e aiurea...
Ma rog, sunt o multime de lucruri pe care am sa le scriu, incetu` cu incetu`...
Acum tre' sa ma duc la baie.

No comments:

Post a Comment