July 17, 2011

"Inspiratie."

Nu stiu. Nu intreba ce-i cu titlu` ala. 
4.07 - Alive. ---> Ciudata zi/noapte. Intamplari.
Whatsoeverso.
Ascult Space bound. WOW.
Daca aduce amintiri...da. Aduce.
In fine, eu si Pinguin am descoperit o chestie. S-ar putea ca Miss si Mister aia doi, sa nici nu existe. 
[Doamne, ce greu scriu cu unghille astea de 2 metri.]
Si cum spuneam, au aparut niste poze, dar. Dar, B a vazut ca nu sunt la fel. Mi-a aratat Kody aseara si azi dimineata. Ciudat e ca, are dreptate. Ma intreb eu acum oare, de ce bai frate, de ce nu poate sa fie odata si odata cineva real? :|
Adica, nah... De ce sa minti ca esti cineva cine nu esti. 
[Am avut un deja-vu.]
Pana la urma, esti mult mai acceptat ca cine est tu de-adevaratelea, decat ca cineva care pretinzi ca esti... Parerea mea.
In fine.
Mie imi merge binisor. Se putea si mai bine, dar acum e okay.
Maine ma duc la HP 7 pt. 2. 
Nu mai am rabdare.
Asta numai daca ma suna, si imi da banii aia. Let's hope so!!!
A. O sa ies si cu XCS la acelasi film, miercuri. :D
S-ar putea, daca isi deschide magazinu` ala, sa ma si angajez. 
Hmm...
O sa vedem.
Vreau poze noi. :|
Tre` sa-mi duc telefonu` la reparat, sa ii zic lu` tata.
M-am indragostit de Eminem - RANDOM! dar asa e.
E bun rawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.
E cald. Plictiseala.
La sfarsitu` saptamanii ma duc si pe la Deeu`.




.............. Arthur.
REALLY.
Where my mind gone. Lol.
Da, imi e dor de el. Si de Andrei. Si de Hige.
:(
Ce de emotii buey...
Mi-e dor de liceu.
Mi-e dor de smokareala din spate.
De leagane si de sticlele de vin.
Si de ce faceam prin liceu.
De Muf-Muf.
Oh. 
Si de Tampeanu`...
Si de Streinu, care, stiam de mult, dar a acceptat ca e gay <3 In sfarsit, copilasu` asta ma uimeste, il ador. :D


Heh... Amintirile ma chinuiesc.

No comments:

Post a Comment