July 22, 2011

Mind Blowing Shit.

Si. Incep sa scriu aceste randuri..................
I'M DOING IT WRONG, parca imi scriu testamentu`. Mdeah....
Si cum spuneam. Pai... Fake odata, fake pana la moarte.
Nu stiu, nu am nici cea mai mica idee.


In fine, eu vreau sa vorbesc aici, de cum mi-a mers mie de marti? pana azi.


Marti, 19 Iulie 2011.
---> am iesit cu Bro. si cu Leo. DEAD END, daca vrei sa ma crezi. Mort. Caput. Planeta, diferita, realitatea... 3D. Lol. 
Mad shit.
Bine inteles, am dat pe spate, Holy Fucking Jesus Christ.


Miercuri, 20 Iulie 2011
---> somn de voie. - recuperare.


Joi, 21 Iulie 2011
---> pai... ermmm... am fost prin Dragoane, nu am gasit nimic. Cu Ina, of course.
Dupa, ne-am dus doua cretine, la ora 9 dimineata in Unirii, nu era nici dracu, mai era si inchis... Am fost pe la magazinutele alea de pe stanga cum te duci spre Universitate, mi-am luat o rochita, lunga, pana in pamant.
Nu stiu cand sau unde o s-o port, dar in fine, sper ca o sa ajung la mare, pe la sfarsitul lui August.
Dupa, am fost in New Yorker, mi-am luat bluuuugi de la Fishbone <3 [ce arfista sunt, lol, shoot me now please, hurry], dupa am intrat in Unirea.
Ne-am invartit, ca doua ametite, n-am gasit nimic interesant, si oricum, toate erau EXTREM de scumpe, frate, cum sa dai 150 Ron pe un tricou de panza?!?!?!?!
Next stop: McDonalds. 
-aici ne-am oprit si de dimineata, cand era tot inchis, si am mancat un senvish d-ala in lipie, lol-
Ne-am luat meniu. Am mancat.


Aici urmeaza o parte funny...
Pana sa ne apucam, de mancat, se uita Ina la paharu` de cola, si face cica, pe un ton EXTREM de agresiv, de parca MARE NENOROCIRE ce se intamplase, "DE CE MI-AU PUS LIPTON?!" ....
Am ras, cu lacrimi, nu mai aveam aer... OMG, tot Mecu` se uita la noi...


Pe urma, am plecat home. 


Dupa, eu am ajuns la mine aici in zona, si mi-am mai luat o pereche de blugi, albi aproape, cum am vrut. Sunt happy, da, ca un copil de primeste bomboane. Haha.
Ea s-a dus si si-a luat o rochita.


Si, in concluzie, totul e ok. Imi place asa, si asa sper sa ramana.
Maine facem un Kultur, si vine si Snipar! Yeeey!


Off I go. Bai.

No comments:

Post a Comment