October 31, 2011

Am timp?

Ce, cum, cand, unde, de ce?
Nu stiu, nu stiu, nu stiu, nu stiu, nu stiu.
Simple as that. E ciudat, dar devine o rutina. Same place, same time. Numai ca iarna a dat totul peste cap... Nu mai sunt nopti pierdute prin Tineretului, sau prin Romana... Nu mai sunt tantari... Nu mai sunt imbratisari. Si au disparut zambetele de pe fetele tuturor. Vara a trecut, si cu ea  trecut si timpul, si toate chestiile obisnuite... S-au risipit clipele frumoase si sansele. 
Acum, timpul trece greu, si trist. Si nimeni nu mai are chef. 
In asteptarea Soarelui, vor fii multe alte heart breaks si multe alte sperante... Acum, vor fii numai what ifs`uri. 
Dar.. zambeste. 


Whatever.
Si asa, pentru ca imi place mie si pentru ca trebuie...

~ baby you light up my world like nobody else ♥ .! ~

3 comments:

  1. Si eu simt la fel..parca anotimpul rece aduce cu el o nuanta de tristete..poate sa nu fie asa..Nu zic ca am eu dreptate..Da` e destul de neobisnuit cum iarna e atat de aproape de vara si vara atat de departe de iarna!..Asa pare in mintea mea:P

    ReplyDelete