October 24, 2011

Sincer? Nici eu nu stiu.

Citeam anumite bloguri. Si citeam pentru a vedea ce cred si altii despre viata, si ce se intampla in viata lor... si am ramas uimita. Toata lumea sufera din dragoste. Mi s`a facut scarba instantaneu. 
Okay, inteleg. Si eu turui despre nereusitele mele, si chestii... DAR. A vorbi in fiecare zi despre acelasi lucru mi se pare o mare banalitate. Mai si traiesti, in afara iubirii si a sentimentului acela coplesitor... Este foare mainstream acum sa suferi si sa plangi. Dar pentru ce? Sau mai bine zis, pentru cine? 
Iubesti, foarte bine. Te doare, este un lucru foare normal. 
They say good things in life doesn't come without pain and tears. 
Dar nu tre`sa faci un obicei din a plange si a suferi, si din a nu trai in afara acelei chestii. 
Take the change, go for broke. Live. Do it now, and do it loud. 
Toate sunt si toate curg, ca un rau in viata, si daca ratezi momentul o sa`ti para rau mai tarziu. 
Si eu iubesc, dar nu fac o prea mare prioritate treaba asta. Si eu am nevoie de cineva alaturi, si pot sa spun ca pe el il am alaturi chiar daca nu pot sa`l numesc al meu. Imi este prieten si stiu ca pot sa contez pe sprijinul lui.
Voi faceti mare tam-tam pentru nimic. Cine v`a spus voua ca in viata daca nu ai parte de iubire, n`ai parte de nimic? Si de ce credeti voi ca doar iubirea unui el/ea este tot? Sunt atatea persoane in jurul vostru care va iubesc si care va apreciaza, insa voi nu le observati, deoarece sunteti inchisi la minte si nu va pasa decat de ideea voastra fixa.
Have sit down with yourself, grab a pillow, watch a movie, get comfy. 
Ganditi`va ca sunt atatea lucruri in viata pe care trebuie sa le descoperiti si de care tre` sa profitati. Nu va mai plangeti atata de mila. 
Sunteti penibili. Sincer.

5 comments:

  1. Sunt atat de deacord cu chestia asta:))

    ReplyDelete
  2. True.Si eu cautam blog-uri interesante,ceva sa ma captiveze si tot ce-am gasit : porcarii siropoase.

    ReplyDelete
  3. @iLLi: sunt satula de ele :| toata lumea plange.. zau ca nu`mi pasa.

    ReplyDelete