October 13, 2011

About those little things.

...chiar dacă o să sune ciudat, sunt fericită. nu foarte fericită, dar sunt. "enjoy the little things." , da.
nu am ce vreau, dar zâmbesc, pentru că pot, şi pentru că am motive.
am lângă mine, oameni care mă iubesc, persoane care ar da orice să îmi fie bine.

mami, nu ştiu dacă tu o să citeşti vreodată chestia asta, dar, oricum. te iubesc mult. şi mi`e dor de tine, şi mă gândesc că poate o să vină acea zi în care să te strâng în braţe şi să pot să îţi spun ce simt, cum mă simt, şi cum... îmi e fară tine. ştiu că nu am fost copilu` pe care l`ai vrut, şi îmi pare rău, dar aşa sunt eu... ştiu că nu te mândreşti cu mine şi că, din contră, ţi`e ruşine cu mine... asta e. eu te iubesc, şi am să te iubesc mereu.

tu, lepră mică. ina pe numele tău. ...ce să zic. eşti ceva ce nu pot să explic în cuvinte. eşti...jumătatea mea? :)) ce ciudat sună, nu? dar, de fiecare dată când vorbim, mă simt eu, şi pot să fiu exact cine sunt, şi stiu că tu eşti singura persoană care nu m`a criticat niciodată, şi mai ştiu că eşti acolo, indiferent de situaţie. te iubesc, enorm. am copilărit împreună, am trecut prin multe, poate prin prea puţine, dar, vreau ca de acum înainte să fim împreună. cum se poate, când se poate, cât se poate. i need you in my life, because you make me smile, and you always, somehow, listen to what i don't say.

...tata. e greu...dar, fără el, nu ştiu unde aş fi ajuns. îţi mulţumesc tati că m`ai ajutat, şi că mi`ai fost alături, şi că ai plâns de fiecare dată când am ţipat la tine. lacrimile tale înseamnă mult pentru mine, şi chiar dacă nu o să auzi asta vreodata din gura mea, eşti totul pentru mine. te iubesc. mult de tot.

şi voi, ceilalţi, sunteţi importanţi pentru mine, în felul vostru. mă bucur că v`am cunoscut, şi că am împarţit şi bune şi rele, şi că, indiferent de calea pe care o să o apuce fiecare, peste ani şi ani, o să ne aducem aminte cu drag de ceea ce am petrecut împreună...

am renăscut.

2 comments:

  1. Ti-as da like, dar nu prea ma descurc pe aici. So here I go. LIKE!

    ReplyDelete