August 1, 2011

Crazy.

Deci.
S-au intamplat atatea. Si nu stiu cu ce sa incep.


First... Am recunoscut. 
I-am zis lui L. ce simt, si de cand si cum si ce. Acum... mi-e aiurea. Nu stiu de ce. Aseara am ramas la bro, si am vorbit o gramada de chestii. Mi-e aiurea, mi-e frica de un refuz, pentru ca stiu ca o sa fiu ceva de genu`... broken hearted girl. 
Insa ma simt like .__________________. pentru ca... se intampla de un an si ceva.
Si, intr-un final mi-am luat inima in dinti si i-am spus. Nu stiu ce m-a apucat aseara, dar ma enervasem. :|
Imi place mult, tin la el ENORM, nu stiu de ce, sau cum. 
Doar simt. 
Ce patetica sunt, OMG.


Pana la urma... Asta e frate, nu se intampla, nu se intampla, eu cel putin m-am descarcat si acum stie si el.
Phew. Dar, oare, se va strica prietenia care o avem? Eu sper sa nu.


In fine. Nu mai zic nimic. :-<
Nici nu mai am ce.


I'm into you.

No comments:

Post a Comment